Gondolatok, tippek és megküzdési megoldások nem csak szorongóknak.

Épüljünk fel a szorongásból és a depresszióból!

Épüljünk fel a szorongásból és a depresszióból!

Kivagyok... ki vagyok?

2020. május 31. - blogger_geist

31 éves vagyok és eltévedtem, elakadtam az életemben. Úgy döntöttem, hogy egy terápiás blog vezetésével teszek újabb kísérletet a gyógyulásra.

Sajnos gyerekkorom óta vannak szorongásos nehézségeim, többször kerültem nagyon mély pontra, ennek ellenére nem vesztem el teljesen az életben. Szerencsés vagyok, mert noha egy sor változatos szenvedésen mentem már keresztül, mégis úgy érzem, hogy erős vagyok annyira, hogy ne pusztuljak bele a saját démonaim fojtásába. 

Tudom, hogy éppen ebben a pillanatban is emberek ezreit gyötör a depresszió, az álmatlanság, esetleg hangulatzavar, a kényszeresség vagy a szorongás ezerfejű sárkányának egyik nyaka fojtogatja. Lehet, hogy egyedül érezzük magunkat, de nagyon nem vagyunk egyedül! 

Ebben a blogban a saját nehézségeimen keresztül ismerheted meg egy ismeretlen kísérleteit a megküzdéssel. Szeretném leszögezni, hogy nem vagyok se mentális szakember, sem pedig pszichológus, mindössze saját tippjeimet, meglátásaimat és élményeimet szeretném megosztani a sorstársaimmal. Együtt talán előrébb jutunk. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://depibolki.blog.hu/api/trackback/id/tr715731968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása